Játszóautó 3,5 milláért

2010.02.26. 17:43

From: Zoli

Targy: elmenyauto

To: Totalcar

Tisztelt Totalcar!

Évek óta szeretnék egy kis sportautót .Ez ügyben kérném segítségüket.

Egy régebbi 8-12 éves Japán vagy Német autóra gondoltam kb. 200 lóerővel, hátsókerék meghajtással.

Második kocsinak használnám, élmény autónak, így nem számít hány személyes, mekkora a csomagtartó és a kényelem sem.

A legfontosabb, hogy öröm legyen vele kanyarodni, gyorsulni és lassulni.

Tudom, hogy az ilyen kocsik drágák, a fenntartásuk még drágább és, hogy megvásárlás után még egy vagyont kell rákölteni, hogy használható állapotú legyen. Nekem 3- 3.5 Millióm lenne rá.

Arra kérem önöket, hogy ajánljanak nekem néhány kocsit, melyek eddigi tapasztalataik és a leírtak alapján a legjobb ár-érték aránnyal rendelkeznek.

Üdvözlettel, Zoli

Kedves Zoli!

Két cigarettát is elszívtam, míg végiggondoltam válaszom. Ez azt jelenti, hogy igazán megrágtam a problémád. Tessék, itt a válaszom. Egy BMW E36 28i a te autód. Lehetőleg 98 utáni, utolsó szériás. Mindenféle tanyasi trükk nélkül is 193 lóerős, nyomatéka pont elegendő. Másfél-kétmillióért patent állapotút találsz (hozzáértővel nézd meg!) és bőven marad zseton a zsebedben ahhoz, hogy valamirevaló játszóautót csinálj belőle (fék, futómű, difihűtő, sperr esetleg cső). Alkatrész (komoly versenycucc is) akad hozzá és – bár lehet, hogy ezért a japánautósok kicsontoznak – olcsóbb is, mint a tengerentúli vasakhoz. Finom, szívómotoros karakter, sok-sok kilót ki lehet belőle dobni és bírja a rúgást, nincs benne spéci, méregdrága M-alkatrész.

Ja, és ne hallgass azokra, akik szerint a BMW a legprofánabb megoldás és automatikusan minden ruppótlan bunkónak ez jut eszébe. Hülyeség. Egyszerűen azért épít mindenki azt, mert elérhető hozzá bármi, nem túl drága, tartós és van vele tapasztalat bőven.

Különben pedig ne hallgass rám, ez csak a véleményem, az meg olyan, mint a seggluk...

Üdvözlettel
Vályi István