Nincs arab ország Toyota terepjárók nélkül, ráadásul annyi van belőlük, mint nálunk Suzukiból. Csak felénk a honvédség ritkán nyomul Swifttel.
Nem tudom, mennyi lehet igaz abból, hogy a Porsche humoristát szerződtetett a lejáratásukra, mi ez, ha nem összeesküvés?!
A technikai szuperlatívuszok autója, mégis egy butyuta amerikai mozifilm-sorozat miatt lett ismert.
Alig egy tonna, 160 lóerő és egy elképesztő forma. A Renault 17 TS Gordini sokak tudatalattijába beégett.
Az autó, amit nem kell tuningolni. Ha erősebbet akarsz, akkor vegyél belőle egy erősebbet, mert amúgy csak elrontani tudod.
Az Alpina ötelete az volt, hogy beleraknak egy másfélszer akkora motort a hármasba, mint amekkorát a BMW mert. Még hogy downsizing? V8!
Szoktuk volt mondani, manapság a BMW csinálja a legjobb Mercedeseket. Néha viszont a Mercedestől érkezik egy istentelenül jó BMW.
Nem különösebben erős, nem is annyira gyors. Ellenben Senna szerette, és még kicsit reszelte is, lehet akkor rossz?
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám, keresztbe raktam egy 700 lóerős Nissan GT-R-t. Pedig igazából a GT-R rakott keresztbe engem.
Lehet vitatkozni, melyik minden idők legjobb BMW-je, de ha a legszebbről lesz szó, ez azonnal hazavágja a bulit.
Egy akkori 911-esnek 200 lóerő kellett volna, hogy úgy menjen, mint a zseb-Fiat, de csak 130 volt neki. Ez a Fityó úgy evett Porschéket, hogy azok még rángatóztak egyet a szájában. Ma is zúzós!
Az autózás sztorijában vannak olyan fejezetek, amiket nem érdemes kihagyni. A Lancer EVO biztosan ilyen, Mikié meg pláne.
Kipróbáltuk versenypályán, megnéztük milyen az elődeihez képest és referenciának mellétettünk egy Ford Focus RS-t. Tudományos alapossággal keressük a vezetés élményét az új Honda Civic Type R-ben.
Gázadásra egy atomvillanáson lovagolsz, visszaváltásnál olyat durran mint egy tüzérségi üteg. Van gyorsabb, van szebb, de kevés az ekkora karakter.