2010.09.27. 17:13

Ideje volna külön engedélyhez kötni a túlzottan erős autók vezetését – legalábbis ez a következtetés adja magát a péppé zúzott G-Power Hurricane RS láttán.

g-power-crash

Az átépített, ikerturbós BMW M5-ös 750 lóerős, és aki eleget tud fizetni érte, különösebb gond nélkül készíttethet magának egyet. Már az M5-ös sem egyszerű darab a maga 500 lóerős V10-esével, de a turbós tuningszörny nem csak erősebb. Számos olyan hülyebiztos védelmet is kiiktatnak az átalakítás során, amelyek a BMW-vásárlók hosszú távú életben maradását szolgálják. A konkrét példány, amelyet 40-es francia tulajdonosa hajtott Németországban, a baleset rekonstrukciója szerint vagy 70 méteren át pörgött egy elnézett kanyar után, mielőtt egy útmenti fa felemésztette a maradék mozgási energiáját. A tulajdonos szempontjából rosszabbul is végződhetett volna az eset – ő ugyanis sértetlenül megúszta a kalandot –, de nyilván kétszer is meggondolja később, hogy befektet-e több százezer eurót egy ilyen feleslegesen erős szedánba.

Csak emlékeztetőül: a G-Power Hurricane 9,7 másodperc alatt gyorsul 200 km/h-ra és 26 alatt 300-ra, a csúcssebessége pedig 367 km/h – amivel az utcai szedánok leggyorsabbjának számít pillanatnyilag.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.