2012.12.05. 11:12

A Fiat elég agresszív módon nyomul Észak-Amerikában az 500-as különféle változataival. A legújabb – az egyszerre sportos és nyitott 500C Abarth – kedvéért forgatták ezt a pikáns reklámfilmet Catrinel Menghiával, aki az utóbbi hónapokban komoly részt vállalt az Abarth amerikai népszerűsítésében.

A román származású nemzetközi szupermodell ezúttal egy reklámfilm főszerepét vállalta, ahol elég pikáns helyzetbe kerül egy skorpió jóvoltából. Nem biztos, hogy az Abarth valóban profitál a filmből – az autó nem sok szerepet kap benne, és a férfi nézők biztosan nem azt nézik benne – de mindenképp elismerésre méltó, ahogy a film a közölhetőség határán egyensúlyoz.

Az autó maga egyébként egy olyan kombinációja a meg meglevő 500-as alkotóelemeknek, amely eddig még nem létezett. Az 500C nyitható tetejű karosszériájába építik a 160 lóerős, 1,4 literes turbómotort. Egy ilyen kombináció létrehozása persze nem olyan egyszerű, mint gondolnánk: számos apróságot kell áthangolni, hogy a nyitott karosszéria és a sportfutómű tisztességesen működjön együtt.

Nem véletlen, hogy épp most, és épp Los Angelesben mutatták be, hisz ezzel a változattal leginkább Észak-Amerika napsütéses vidékeit igyekeznek meghódítani.