A tuning és az ész nem járnak együtt

2014.09.18. 15:13

A nagy felni, alacsony oldalfalú gumival, ültetéssel alaprecept tuning-körökben. Nem meglepő, tényleg nagyon sokat tudnak dobni egy autó megjelenésén a jól kiválasztott kerekek. Persze vannak a módosításoknak negatív hozadékai is: leérhet az autó alja, csökken a futómű kényelme, ráadásul ilyen méretekben csak nagyon alacsony profilú gumikat lehet kapni. Ez utóbbi téynezőt felejtette ki a számításból az a Passat CC tulaj is, aki óvatlanul sáros területre hajtott az autójával.

Összkerékhajtás hiányában csak egyre inkább elásta magát a Volkswagen, míg végül egy Volvo S60 húzta ki a sárból. A videóból úgy tűnik, mindez egy autós találkozón történt, ahol a résztvevők jót mulattak az eseten. A Passatra mindenesetre ráfér egy mosás.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.