Találkozzon a valódi Tiguannal
„Tudják, mi a Tiguan? Nos, ez félig tigris, félig iguana lény, amiről ön nem hallhatott, mert nem létezett.” - szól a VW Tiguan reklámfilmje. Nyilván viccnek szánták, de a gyíktestű nagymacska makettje inkább rémisztő. Tényleg ennyi ötlet maradt a nagyszerű Kis Darth Vader kiagyalóiban?
A lényeg, hogy a Tiguan, mint állat ugyanúgy nem létezett, mint az azonos nevű autó, amely egyébként nagyszerű, hisz turbómotoros, 200 lóerős és jól variálható. A kérdés már csak az, hogy ki akarna olyan autót vásárolni, amelyről aztán egy sosem volt torzszülött jut az eszébe szőrös ragadozó-fejjel és pikkelyes gyíktesttel? Mi arra tippelnénk, hogy senki. A probléma az, hogy bár egy jó reklám önmagában nem feltétlenül elegendő egy autó sikeressé tételéhez, egy rossz reklám hatékonyan csökkentheti az eladásokat. Ha tippelnünk kéne, azt mondanánk, hogy a Tiguannak Észak-Amerikában annyi.