A Veyron motorja igazi műalkotás

2015.03.14. 18:00

A bemutató után tíz évvel gazdára talált az utolsó Bugatti Veyron, a Genfi Autószalonon pedig mi is láthattuk azt a példányt, amellyel befejeződött a gyártás. Összesen csupán 450 darabot készítettek a szupersportkocsiból, amelynek utódján már dolgoznak a mérnökök.

A négyturbós, W16-os motor igazi különlegességnek számít, amelynek ráadásul magyar vonatkozása is van. A fejlesztésben ugyanis részt vett Hanula Barna is. Most egy ötperces videó segítségével nyerhetünk némi betekintést a gyár munkájába, és láthatjuk, milyen precizitással és odafigyeléssel készült el minden egyes darab.

Ahogyan arra az efféle videók készítői egyre inkább ráéreznek, ezúttal sincsenek zavaró effektek, a figyelmet elterelő zenék. Csupán az üzem atmoszférája, a szerszámok csörrenése, gépek zúgása. Öt perc nyugalom és kikapcsolódás szombat délutánra.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.