Összetörték a Ferrari-motoros GT86-ot

2017.09.25. 00:45
Szép reggelt szeptember 25-én, a hónap utolsó hétfőjén. A Kendék, Eufrozinák és Kleofások neve napja a mai, egyben ma van 91 éve, hogy Henry Ford autógyárában bevezette a napi 8 órás és heti ötnapos munkaidőt. Ez itt a Hidegindító, a Totalcar könnyed kora reggeli hírcsokra.

A GT4586 gyors halála és feltámadása

Egy éve jött az első hír a Ferrari-motoros Toyotáról. Ryan Tuerck profi drifter és autóépítői álltak neki akkor, hogy befaragják egy 458 V8-asát egy GT86 testébe, amiből megszületett a GT4586, Tuerck új játékszere. Az autót már idén januárban megmutatták egy erős videóval. Akkor még épített pályán csapatták vele, most viszont elvitték egy erdei útra, hogy összetörjék az első kanyarban. (nyugi, a végére így is jutott egy látványos veretés)

Vírusvideó a Land Rovertől

  • A Land Rover is követte a Volvo receptjét és összehozott egy jóféle vírusvideót az új Discovery-ről. A 254 lóerős, 600 Nm nyomatékú V6 dízelesre akasztottak rá egy nyergesvontatót hét pótkocsijával együtt egy végtelenbe nyúló ausztrál úton, hogy aztán 16 kilométeren át elhúzza a 110 tonnás vontatmányt. Kár a szóért, íme a mutatvány:

Hétvégén termett

  • Vasárnap délutánig kellett várni a hét legtahóbb parkolására, de minden perc megérte. Bővebben a 444-en.
  • Na, vajon legyorsulta a Tesla a világ legnépszerűbb sportautóit vagy nem gyorsulta le? A válasz
  • Akár ronda is lehetne – Winkler megtalálta új kedvenc BMW-jét. Teszt erre

Boldogat monsieur Pescarolo!

Ma lett 75 éves a hosszútávú autóversenyzés tán legnagyobb mestere, Henri Pescarolo. A francia legenda 1966-ban állt először rajthoz a Le Mans-i 24 óráson, a versenyen, amivel aztán összeforrt a neve. Máig ő indult a legtöbbször Le Mans-ban, összesen 33-szor állt rajthoz a 24 óráson, amiből négyet meg is nyert. A versenyzői pálya után se szakadt el a la Sarthétól, a kétezres évek elején csapata, a Pescarolo Sport vezéreként volt jelen a versenyeken. 

pescarolo

Anno szeptember 25

Ma 29 éves Gerhard Berger karrierje legbutább hibája. Az 1988-as portugál nagydíjon történt, hogy a verseny leggyorsabb körét épp csak megfutó ferraris a második helyért kergette Ivan Capellit, amikor a meccs hevében véletlenül rányomott a tűzoltórendszer gombjára. A rendszer hideg, csúszós anyaggal öntötte tele a lábát, mire az lecsúszott a pedálról és összehozta ezt a kicsúszást:

Kerüld el a dugót

Zárásként pedig álljon itt minden Hidegindító kötelező bútordarabja, a Waze jelenidejű közlekedéstérképe. Dugó- és balesetmentes utat mindenkinek!

Ennyi volt mára a Hidegindító. Rengeteg friss autós tartalomért irány a Totalcar címlapja.