Egy Alfa nekiment a sípályának Kékestetőn – utóbbi nyert

2017.12.18. 08:19

Szép reggelt az Auguszták, Dezsérek és Harmatok neve napján. A hét legmelegebb napjával indul a hét: az ország több részén plusz négy fok lehet ma napsütéssel. December 18-a van, ma 101 éve ért véget a történelem egyik legpusztítóbb csatája, a Verduni vérszivattyú.

Egy próbát megért

A hétvége hazai autós híre volt a mátrai merészek kudarca. Egy alfás pár nézte meg, milyen a sípálya a Kékesen, aztán a frissen ágyúzott hó hamar véget vetett a kalandnak. 30 ezer forintos bírság és egy ratrakos mentés lett a sztori vége. Egy nem is annyira ritka jelenség beszámolója az Agria Tv videóján:  

Hírsaláta

  • Magyarországon a legmagasabb az egymillió lakosra jutó halálos biciklisbalesetek száma az EU-ban – a 444.hu ment utána alaposan a kutatásnak, amire nem lehet büszke az ország. Sok-sok statisztikát és elemzést találsz ide kattintva.
  • Kijött az app, ami megmondja, túlságosan be vagy-e tépve a vezetéshez. Egy dollárért letölthető a DRUID, amiben egyszerű feladatokat kell megoldani, olyanokat, amelyek a marihuána hatásához vannak igazítva, azaz minél inkább be van tépve az ember, annál nehezebbek. Most, hogy az USA több államában legalizálták a marihuánát, az ittas sofőrökhöz hasonlóan fontos kérdés lett a beszívva vezetés. (Lifehacker)
11906022 135b962ffa6305a6c648a4cb06fc4b4d wm
  • Drágább lesz a városnéző buszozás, de kevésbé szennyező – az Index szedte össze, amit a koncessziós pályázatról tudni lehet. A cégek szerint a mostani pályázat jobb, mint a tavalyi, a fővárosnak is több pénze lehet a koncesszióból, és fontos hogy ha kiosztják, három év múlva jöhetnek a zéró kibocsájtású buszok Budapesten. Árverseny viszont nem lesz, aminek a GVH nem fog örülni. Bővebben az Indexen.
  • 47,5 millió eurós beruházással bővítette móri gyárát az autóipari Adient, az új üzemcsarnokot pénteken avatták fel. Sorin Moisescu, a vállalat operációs igazgatója kiemelte: az új 12 ezer négyzetméteres gyárban kifejezetten a prémium kategóriás ügyfelek, a BMW és a Daimler számára gyártanak a tervek szerint évente több mint kétmillió ülésszerkezetet. Szentkuti László operációs menedzser elmondta: a csarnok 60 új gyártóberendezésnek ad helyet. Hegesztő területükre a legmodernebb lézerhegesztő technológiát telepítik, jövő év elején induló festőüzemükben 2020-ra, mire a teljes kapacitást elérik, napi 90-100 ezer darab alkatrész festésére lesznek képesek. (MTI)

Hétvégén írtuk

  • A húsztonnás gépek nem pont úgy készülnek, mint az autók, de legalább olyan változatosak az extráik. Belgiumban jártunk, a New Hollandnál: Így készülnek a kombájnrekorderek
  • Nincs több dolgom vele, kész van a Ponton – a mondat, amit nem gondoltuk, hogy valaha leír Csikós. Pedig így van, egész poszt szól róla.
  • Már Indiában az On:The:Run. Az utolsó napokról a pakisztáni kosztengertől és a megvalósult hülye járások minisztériumáig itt a friss poszt.
vte
  • Megvan a The Grand Tour új tesztpilótája. Hogy vezetni tud, az előéletét látva nem kérdés, hogy mennyire lesz jó karakter Hammondék mellett, majd kiderül. Itt írtunk a csajról
  • Volt hétvégén új TCTV-s poszt is. Karotta goodwoodi kalandjának videós anyagait nézheti végig, aki ide kattint.

A héten hiénázunk

Jön a karácsony, jön a szokásos év végi hiéna-dömping. Ha játszanál és nyernél jóféle autós cuccokat, készülj, ma kezdünk!

Hangolódj a hóra Casey-videókkal

Casey Neistat önjelölt hazai nagyköveteként ezzel a mikró gyűjteménnyel dobnám fel a mai Hidegindítót. Íme néhány havon csapatós videó az embertől, aki megmutatta, hol indul és hol ér véget a minőségi vlogolás. 

  • Ezen a videón a havas Manhattanben snowboardozik egy dzsipp mögé kötve: katt.
  • Ezen szintén, csak ennek a végén bejött mellékszereplőnek a NYPD: katt.

Kerüld el a dugót

A Hidegindító zárásaként pedig tessék, a Waze jelenidejű közlekedéstérképe. Dugó- és balesetmentes utat mindenkinek!

Ennyi volt mára a Hidegindító. Rengeteg friss autós tartalomért irány a Totalcar címlapja.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.