Hat kilóval erősítünk
Olaszország és high-tech. Ez olyan furcsán hangzik számomra így együtt. És tessék, ehhez képest itt lapozgatom egy olasz erősítő használati utasítását, ami szinte kérkedik, hogy micsoda technikai bravúrok is vannak felhalmozva őbenne.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Na lássuk csak: ha kell 1200 wattnyi tiszta és
szabályozott egyenáramot képes előállítani, mindehhez Magnetics
katonai minőségű tekercsek, United Chemicon kondik, és IR Mos-Fetek
kellenek. Az
előerősítőben nincs IC, helyette végig Siliconix jFet-ek
dolgoznak A-osztályban, Wima kondenzátorokkal, a jel pedig Monster
Cable drótokon közlekedik.
A teljesítményerősítő rész nem alkalmaz visszacsatolást, katonai minőségű Motorola tranzisztorok dolgoznak az United Chemicon kondik mellet, és persze itt is Monster Cable drótokon távoznak az erősítőből a kellően felerősített elektronok.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Puff neki. Van itt minden, ami drága, meg szép,
meg talán jó is. Nekem a Pagani Zonda 12S jutott erről az eszembe.
Végy egy szerény, 7 literesre tuningolt AMG Mercedes motort,
brutális AP fékeket, egyedi OZ felniket, az egészet rakd körbe
króm-molibdén csövekkel, burkold karbon lemezekkel, add hozzá a
latinos életérzést, a száguldás őrült imádatát, és íme a világ
legjobb szupersportautója.
A Celestra VA 210 valami hasonlót akar elérni. A felvezetés jól indul. Az erősítő egy rusztikus pozdorjalemez dobozban érkezik, a tetejére egy sablonnal felfestve a cég neve. Blikkfangos ötletnek tűnik a faláda, de kézbe véve azonnal rájövünk, hogy a szükség hozta, mert hagyományos papírdobozon egyszerűen átesne a Celestra a maga jó 10 kilójával. Akárki is vette kézbe, mindenkiből kiszakadt a mondat: hú, ba@
