Rablóból lesz...

2000.08.04. 20:06

A Fiat csoport új marketing-igazgatója az a Juan Jose Diaz Ruiz lesz, aki korábban a Fiattól éppen elszakadó Seatot is felvirágoztatta. A spanyol szakember korábban az Toyota, az Audi, és a Seat reklámtevékenységét irányította, nem kis sikerrel. Legutolsó munkahelyén, a Toyotánál például sikerült a japán márka eladásait a nagy rivális, a Nissan eredményei fölé tornászni. Az 56 éves szakembertől a Fiatnál azt várják, hogy az új Punto sikereit kihasználva tovább növelje a cég pillanatnyilag stagnáló piaci részesedését. Az igazán pikáns ebben az amúgy szokványos átszerződéshez, hogy Ruiz, aki 1982 és 1993 között a Seat exportügyekért felelős vezetője volt, a '80-as évek közepén pereskedett is a torinoiakkal, mivel a Fiat - miután eladta a spanyol cégnél meglévő reszesedését - megpróbálta megakadályozni az olasz alapon nyugvó Marbella és Ronda típusok további gyártását. Hát nem rablóból lesz a legjobb pandúr?