Háborús gyökereit, dicső múltját próbálja
felhasználni a Jeep eladásai növelésére. Ennek érdekében új
jelvényt találtak ki a márka számára: a stilizált rajzocska az első
Jeepet ábrázolja elölről, ablakában a már jól ismert Jeep
felirattal, és persze olajzöld alapon. Egy jól bevált '80-as
évekbeli reklámszlogent is leporolnak a cél érdekében: az "Only in
a Jeep", azaz
"Csak egy Jeepben" szlogen a gyáriak szerint azt fejezi ki,
hogy bizonyos helyeken már csak egy Jeep típussal boldogulhat a
vásárló. Az új kampányban a márkát
békés, de hősies háborús veteránként igyekszenek majd
bemutatni, elsősorban az amerikai vásárlók hazafias érzelmeire
alapozva. "A Jeep valódi amerikai hős, a felszabadítók járműve.
Ugyanakkor a mi modelljeink nem félelmetes gyilkológépek,
amelyektől megijed az átlagember, mint némely vetélytársunk
típusai" - mondja a Jeep marketing-igazgatója, Jeff Bell. Ez utóbbi
mondat egyértelműen a
Jeep jelenlegi legnagyobb mumusára, a GM érdekeltségű Hummerre
utal, amely a H2-vel közvetlen és sikeres konkurenciát
teremtett a cégnek. A Hummert egyébként korábban az azonos jellegű
hűtőmaszk miatt perelte a Jeep, ám a bíróság nem adott igazat a
DC-nek. Valószínűleg ez is közrejátszik abban, hogy a Jeep most
arculatváltásra készül, hiszen így valamelyest távolíthatják a két
márkát egymástól, ami csökkenti annak veszélyét, hogy az egyszeri
vásárló Hummerjét a
"Nézzétek! Vettem egy új dzsippet!" felkiáltással mutassa be
barátainak.
A Jeep arculatának megújításával együtt a DC vezetői
ambiciózus céljaikat is megfogalmazták a márkával kapcsolatban:
2010-re meg szeretnék duplázni a jelenlegi évi 400.000-es eladási
mennyiséget, 2012-re pedig át szeretnék lépni az egymilliós
álomhatárt.