A koreai gyártó bemutatott két új, soros hathengeres motorral felszerelt modellt. Az Evanda/Magnus típust már Párizsban láthatta a közönség, azonban Európában egyelőre csak a négyhengeres, kétliteres motorral felszerelt alapváltozatok bemutatására került sor. Dél-Koreában azonban két új változat is napvilágot látott, amelyekbe a Daewoo legújabb, soros hathengeres motorjai kerültek. A 24 szelepes egységeket keresztben építették be a nagy limuzin motorházába, ami meglehetősen szokatlan ötlet: hasonló megoldással eddig csak a Volvo legnagyobb modelljeiben találkozhattunk eddig. A Daewoo hathengeresei azonban viszonylag kis hengerűrtartalmúak: a kisebbik kétliteres és 142 lóerőt képes mozgósítani, a nagyobbik pedig 2,5 literes és 157 lóerős. A megoldás kétségtelen előnye, hogy a korábbi motorokhoz képest igen sima, kultúrált működést eredményez. Arról egyelőre nincs hír, hogy a hathengeres motorok valamelyike az európai változatokba is bekerül-e, az viszont szinte bizonyos, hogy az Egyesült Államokban ezzel az erőforrással kerül piacra a legnagyobb Daewoo.