![]() |
|
![]() |
![]() |
A felfrissített 3-as kupé és kabrió mellett a
7-es sorozat is új belépőmodelleket kap az új modellévre. Az új
kétajtós modellek
a tavaly bemutatott négyajtós és kombi változatoknál látott módon
újultak meg, azaz nyújtottabb - a kanyarba is bevilágító -
lámpatesteket, szélesebb "veséket" és átformált lökhárítót kap az
autó. Emellett a motorválaszték is bővül egy kivételesen erős
hathengeres dízelmotorral, amely
3 literes lökettérfogatból 204 lóerőt képes kipréselni,
legnagyobb, 410 Nm-es nyomatéka pedig már 1.500 1/min-nél
jelentkezik. Ezzel a motorral a 330Cd modell igazán sportos
menetteljesítményekre képes: a végsebessége 242 km/h, és 7,2
másodperc alatt képes elérni a 100 km/h-t. Ilyen adatok mellett nem
igazán szokványos, hogy a típus átlagfogyasztása
mindössze 6,6 liter 100 km-en. További újdonság, hogy az
egész hármas sorozathoz rendelhető lesz szekvenciálisan kapcsolható
kézi váltó, és az összes modellváltozatnál új színeket, belső
kárpitokat és alufelniket kínálnak. Emellett a legkisebb modell, a
Compact alapváltozata ezen túl a 318 td modell lesz.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A 7-es sorozat ezúttal lefelé bővült: a 730i és 730 Li modellek 3 literes soros hathengeres motort kapnak, amely 231 lóerős teljesítményt nyújt, így a hatsebességes Steptronic váltóval kombinálva a nagy limuzin 8,1 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra, végsebessége pedig 237 km/h, ami még mindig bőven elegendőnek tűnik akár némi könnyed száguldozáshoz is.
