A Mitsubishi 31 éve elhallgatja a panaszokat

2000.08.17. 20:52

Egyre csak dagad a Mitsubishi körüli botrány, egy japán lap szerint a gyémántos márka központjában 1969 óta nem kezelik megfelelően a vevőktől érkező panaszokat. A Yomimuri című újságban megjelent cikk szerint azóta működik hiányosan a Mitsubishi vevőszolgálata, mióta '69-ben olyan törvény lépett hatályba Japánban, hogy a reklamációk után a gyártó köteles a kormánynál igazolni, hogy a szükséges visszahívások megtörténtek. A Mitsubishi egyenlőre nem kommentálta a hírt. A szabálytalanságokra a Japán Közlekedési Minisztérium egy múlt havi rutinvizsgálatakor derült fény, amikor a cég főhadiszállásán, egy félreeső helyen több mint 10.000 megválaszolatlan reklamációt fedeztek fel. Első reakcióként a Mitsubishi mintegy 600.000 autó visszahívását hirdette meg, ám ha nem sikerül megnyugtatni a kedélyeket, még további vizsgálatok, és polgári perek százai várhatók, főleg azon országokban, ahol komolyan veszik a fogyasztóvédelmi törvényeket.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.