A román Daciánál a most futó modell új változatának gyártását készítik elő, melyet elődjétől korszerű Renault motorja különböztet meg.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A nálunk kevéssé ismert Nova pillanatnyilag a román cég egyetlen gyártásban tartott típusa, és főképp a hazai piacon kelendő nem épp nyugati színvonalú minősége, és '80-as éveket idéző vonalai miatt. Az újonnan alkalmazott motorok megfelelnek az Euro 2 előírásoknak, és jóval takarékosabbá is teszik a Daciákat. Ez az új tulajdonos, a Renault első látványos lépése, mióta felvásárolta a Pitesti gyárat, melytől jelentős eladás-növekedést várnak a franciák. A változás előreláthatólag 10%-os áremelkedéssel jár majd, azt viszont csak remélni lehet, hogy a minőséget is érinti majd a változások szele, mert a jó motor és a barátságos - másfélmillió körüli - vételár egy kicsit megbízhatóbb kivitellel párosulva hazánkban is a Ladák méltó vetélytársává emelhetné Románia büszkeségét.
