Ezúttal a szokásos skandináv
hidegtűrés-teszteken fotózták le a roadstert, amely a hírek szerint
épp egy év múlva Genfben mutatkozhat be a közönségnek. A képeken
jól látható, hogy
a Mercedes igazi profikat alkalmazott az álcázás
kifejlesztésére: nem csak a keménytetőt álcázták vászontetőnek,
de a többi részlet is teljesen eltűnik a fekete festés és az álcázó
panelek mögött. A legjobb azonban a hátsó lámpák helyére szerelt
két kilógó vörös kvarclámpa-izzó: ez biztosan nem szerepel
majd a végleges modellen. Néhány részletet persze sejthetünk: a
tető dinamikus íve és a gömbölyded vonalak bizonyára épp úgy
megmaradnak a végleges modellen, mint az elődjénél hosszabb
tengelytáv.
Ami a műszaki tartalmat illeti, egyelőre csak
pletykákra támaszkodhatunk: a hírek szerint
alaposan átdolgozták a tetőmechanizmust, amely így a
korábbinál kisebb helyet foglal összecsukott állapotban. A
motorválaszték négy motorból áll majd: az alapmodellbe 190 lóerős
1,8 literes kompresszoros négyhengeres kerül, de lesz 2,2 literes
V6-os 211 lóerővel és egy 2,7 literes hathengeres 260 lóerő körüli
teljesítménnyel, míg az AMG változatba 3 literes V6-os kerül
hozzávetőleg 375 lóerős teljesítménnyel. Az autó állítólag a
C-osztály rövidített padlólemezére épül. Az autó forgalmazása a
hírek szerint a jövő évi roadster-szezon elején, 2004 májusában
kezdődik.