Egyenesen a Toyota megbízhatóságát szeretné
elérni az amerikai gyártó. A minőség javításában nem csak a
Mercedestől származó alkatrészekre támaszkodik a Chrysler:
egyéb beszállítóitól is precízebb, jobb munkát vár. Dieter
Zetsche, a cég vezérigazgatója elmondta, hogy több beszállító
korábban gyengébb minőségű komponenseket gyártott a Chryslernek,
mint a többi partnerének, pusztán azért, mert az autógyártó nem
kötötte ki külön az elvárt minőségi szintet. A Chrysler
az elmúlt néhány évben már sokat javított autói minőségén,
amit jól mutat, hogy a garanciális ügyek száma kb. 20 %-kal
csökkent, de Zetsche szerint is sok még a tennivaló, amíg elérik a
megbízhatósági statisztikák éllovasainak szintjét.
Emellett a Chrysler első embere beszélt a cég európai terveiről is. A legfontosabb lépés a választék bővítése lesz: hamarosan Európában is elérhetővé válik a teljes Chrysler modellpaletta, amelynek jelenleg csak a kétharmada vásárolható meg az Atlanti-óceánon innen, és egyre valószínűbb, hogy a Dodge márkanevet is bevezetik az európai piacra. Zetsche szerint a választék bővítésével azokat a vásárlókat igyekeznek megnyerni, akik amúgy is vonzódnak az amerikai autókhoz, tehát nem tervezik piac-specifikus modellek kifejlesztését.