Valószínűleg a 2004-es Detroit Motor Show-n
fogják bemutatni a hatodik generációs, azaz C6-os Chevrolet
Corvette-et. A C6-os valamivel rövidebb lesz elődjénél, de a
tengelytávja körülbelül 3 centivel lesz hosszabb a C5-ösnél.
A C6 a Cadillac XLR nagy szilárdságú vázát kapja alapnak, a
karosszéria panelek az előző modellen már alkalmazott SMC
műanyagból készülnek. Az összhatás nem változott sokat, kicsit
hangsúlyosabbak az élek, kevésbé döntött a szélvédő és tompább az
orr-rész, ezáltal kecsesebb lett az egész autó.
Búcsúzik a rejtett lámpa: negyven év után térnek vissza a
motorháztetőbe simuló, és emiatt csöndesebb és az alaktényezőt
kevésbé elrontó fedetlen fényszórók.
A hírek szerint az ismerős 5,7-es V8-as kerül a motortérbe,
de
az eddigi 405 lóerő helyett 410, vagy 425 lóerős kivitelben.
Készül a Z06-os motorja is, ami a C6 megjelenése után egy évvel
kerül majd forgalomba.
Az új Corvette megkapja az XLR-ből a Magnasteer aktív
kormányzási és a StabiliTrak menetbiztonsági rendszert.