Offenzívában a Ford

2003.05.12. 15:37

 
   
   

Nick Scheele, a Ford vezérigazgatója cége jövőbeli terveiről beszélt. A számok elképesztők még egy olyan óriáscég esetében is mint a Ford: a következő öt évben 65 új modell bevezetését tervezik, amelyek közül 45 Európában is megjelenik, 35 pedig a cég luxusmárkáit tömörítő Premiere Automomotive Group (PAG) márkáitól, a Volvótól, a Jaguartól, a Land Rovertől és az Aston Martintól kerül ki. Scheele emellett külön említette a PAG-ról nemrég leválasztott Lincolnnal kapcsolatos terveket. Ezekben három új modell szerepel, amelyek közül kettő szélesíti és nem frissíti a kínálatot. Scheele szerint a termék-offenzíva lehetőségét a jelenlegi üzemek folyamatos modernizálása teremti meg, amelyek mintegy 75 %-át az évtized végére rugalmas gyártásra állítanak át. Ez annyit jelent, hogy a gyárak többségében egy új modell gyártásának megkezdése a meglévő gyártósorokon minimális változtatásokkal lesz lehetséges.