Mexikóban terjeszkedne a Fiat

2003.05.20. 13:09

 
   
   

Az olaszok a GM kereskedőhálózatát használhatják saját típusaik terjesztéséhez. Ezzel a GM és a Fiat együttműködése kilép Európa határain kívülre, ami nagy segítség lehet az anyagi gondokkal küzdő olasz autógyártó számára. A hírek szerint a Fiat évi 20.000 autót szeretne eladni Mexikóban. A kínálat várhatóan a Palio különféle változataiból áll majd, amelyeket Brazíliából szállítanának Mexikóba. A Fiat Európán és Ázsia egyes részein kívül Dél-Amerikában számít jelentős piaci szereplőnek, de ezen a területen eddig a GM vetélytársaként lépett fel. A mexikói együttműködés azonban új távlatokat nyit a két cég együttműködésében: lehetséges, hogy a későbbiekben más latin-amerikai országokban is egymás segítségére lehet a két gyártó.