![]() |
|
![]() |
![]() |
Ma mutatták be Japánban a Subaru új
nagykocsiját. Az új modell Európába valamikor az idén ősszel
érkezik, így egyelőre elég kevés konkrétumot árultak el az autóról.
Annyi biztosnak látszik, hogy a Legacy háromféle benzines
boxermotorral kerül forgalomba: a két négyhengeres 2 illetve 2,5
literes, a csúcsmodellbe pedig 3 literes hathengeres kerül, az
azonban még kétséges, hogy Európában is forgalmazzák-e négyhengeres
turbómotorral.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A meglepetés azonban nem is ez, hiszen az autó
műszaki tartalmának szinte minden részletével találkozhattunk a cég
valamely korábbi modelljében, hanem a karosszéria: a formaterv
egyes részleteiben ugyan emlékeztet a korábbi modellre, így
megmaradt a limuzin leghátsó oldalablakának jellegzetes formája és
a hűtőmaszk jellege, de
az összhatás jóval határozottabb lett, hála a gyakrabban
alkalmazott éleknek, a néhol szögletesebb vonásoknak. De annak
ellenére, hogy az új Legacy-n nyoma sincs az elődjére, vagy éppen
az Imprezára jellemző formai bizonytalanságoknak, mégsem lett
határozottabb egyéniség, mivel
sok szempontból emlékeztet a konkurens japán márkák egyes
modelljeire.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az új Legacy-t elődjéhez hasonlóan három
változatban gyártják majd: lesz belőle kombi, limuzin és
terep-kombi Outback néven. Az előbbi két változatot mindhárom
motorral kínálja majd a gyár, míg az Outback csak a két
nagyobbikkal lesz elérhető. Ötsebessége automataváltóval is
rendelhető lesz a típus, sőt, a hathengereshez nem is rendelhető
más. A becslések szerint annak ellenére, hogy a Legacy szélesebb,
hosszabb, és sok tekintetben - például a belső tér kialakítását
tekintve - sokkal igényesebb lett, az ára nem lesz sokkal magasabb,
viszont a felszereltségi lista számos ponton bővül.
