Európában a szocializmus egyik utolsó élő maradványaként még idén is gyártották az ,,egérkamiont", de augusztusban végleg leálltak a 126-os Polski Fiat gyártásával. A Fiat konszern egy utolsó, ezer darabos szériát még piacra dobott ,,Happy End" néven. Az első kispolszki 1973-ban készült a Katowice melletti Tychy-ben, ugyanúgy Fiat licenc alapján, mint a szocialista ,,autóipar" több típusa. Az egérkamion kis csomagtartója elől van, amiből még a pótkerék is helyet vesz el, mégis lengyelek ezreit szállította országról országra az autó, hogy üzletelhessenek a kor hiánygazdaságában. Az előrelátó sofőrök a motorháztetőt szokták felnyitni, hogy a léghűtéses farmotor ne melegedjen túl - ezek a kispolszkik a lengyelek számára ugyanolyan szimbólumot testesítenek meg, mint az NDK-soknak a Trabant. A 126-os Polski Fiat túlélte a szükségállapot éveit és a szocializmust, a Fiat még tíz évig gyárt hozzá alkatrészeket. A szocializmus bukása után főleg a belföldi értékesítés volt jellemző az autóra, de azért még Kínába is exportálták egérkamionokat, ahol azok taxiként üzemeltek.