BMW: az első félév eredményei

2003.07.11. 15:25

 
   
   

Kevesebb BMW, de több Mini kellett a vásárlóknak 2003 első felében, mint tavaly ilyenkor. A BMW márka szereplése nem nevezhető valami fényesnek: a Reuters híre szerint a luxusautókból 5,5 %-kal kevesebb, összesen 454.970 példány fogyott, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A mundér becsületét a Mini mentette meg, amely viszont továbbra is hihetetlenül keresett, és az érdeklődés iránta egyre nő: a tavalyi év első feléhez képest 44 %-kal többet adtak el belőle, összesen 89,880 példányt. Ezzel a cég összesen 544.850 autót értékesített januártól június végéig. Ugyanakkor a BMW stratégái úgy vélik, hogy az új ötös őszi bevezetése mindenképp javítani fog a helyzeten: reményeik szerint a BMW márka önmagában is képes lesz átlépni az év végére a bűvös egymilliós határt.