Az 1955-ben bemutatott háromkerekű külsejű, de
valójában négy nyomon haladó Isetta után ezúttal valóban
háromkerekű jármű építésére szánta el magát a BMW. A BMW
Designworks USA azonban nem motorral, hanem lábbal hajtott
szerkezet, egy szép roller.
A SlideCarver váza könnyű alumíniumból készült. Szűk
kanyarok, kiváló kezelhetőség és elképesztően hatásos fékek -
mindez anékül, hogy a gördülési komfortot túlságosan befolyásolná,
ahogy ezt egy BMW-től el is várja az ember.
A parancsnoki állást nagy terheléstűrésű, üvegszállal
erősített poliamidból és alumíniumból alakították ki. A
kormányszerkezet az E39-es szériából jön, az 5-ös BMW
lengőkarjaiból kialakított futómű remek irányíthatóságot biztosít.
Kanyarban az állólap megdől a belső ív felé, ami a vezető
súlypontjának eltolásán keresztül javítja a kanyarsebességet. Az
egyénileg kalibrálható kéttárcsás fékrendszer a hátsó
tengelyt fékezi, és a markolatra épített karral működtethető, a
fékcsöveket a markolat belsejébe rejtették.
Szállításkor a SlideCarver egy mozdulattal összecsukható,
alacsony profilú kerekein pedig még kopásjelzők is találhatóak;
megtudhatjuk, mikor van szükség cseréjükre.
A szerkezetet a BMW kereskedőktől lehet megvásárolni. Arról
egyelőre nem tudunk semmit, hogy itthon hol lehet majd kapni, de az
angliai 465 fontos vételár arra enged következtetni, hogy nem ez
lesz a legnagyobb számban eladott BMW termék.