A francia márka egy áramvonalas utazókocsival
lepi meg az autókiállítás közönségét. A C-Airlounge fantázianevű
típus
különös átmenetet képez egy személyautó és egy buszlimuzin
között, azaz - jó tanulmányautóhoz méltóan - új autóépítési
koncepciót valósít meg. A szokatlan elrendezésű hűtőmaszk ragadja
meg először a szemlélő figyelmét: a jelvény felfelé mutató
nyílformájára rákontrázó V alakú hűtőrács és a merész vonalat
folytató lámpák együttesen igen agresszív benyomást keltenek. Ez a
megoldás erősen elüt a Citroën eddig használt orrkiképzéseitől, így
azon sem csodálkoznánk, ha a gyártó
ezzel a prototípussal tesztelné a leendő vásárlókon a jövőbeli
modellek arc(ulat)ának egy lehetséges változatát. A karosszéria
egyébként látványosan áramvonalas, amit a számok is igazolnak: a
légellenállási tényező értéke mindössze 0,26.
A belső térben öt személy számára találunk helyet, de igazán kényelmesen a Citroën tervezői szerint is inkább csak négyen utazhatnak, ezért a hátsó üléseket úgy is át lehet rendezni, hogy hátul is csak két tágas ülőhely maradjon. A C-Airlounge belsejének azonban nem ez az igazi különlegessége, hanem a változtatható belső animációk. Mintha a készítők megirigyelték volna a legújabb színes kijelzős mobiltelefonok háttérképeit és képernyő-pihentetőit: a kárpitokra egy speciális optikai rendszer különböző mintákat vetít, amelyeket akár út közben is módosíthatnak az utasok - ha pont ezzel szeretnének szórakozni.