Tovább késik a Bugatti Veyron

2003.08.21. 13:57

Évek óta húzódik az új szupersportkocsi végső bemutatója, de úgy tűnik, az idén sem kerülhet az első vásárlók kezébe az autó. A típus, amelyben a VW négy hengersoros motorépítési technológiájának csúcsát jelentő W16-os, 1001 lóerős motorja dolgozik, és valószínűleg a világ egyik legdrágább sorozatgyártású autója lesz, épp két éve, 2001-ben a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be. Az ígéretek 2003-as gyártás-kezdésről szóltak, most azonban úgy tűnik, hogy 2004 közepe a legközelebbi lehetséges dátum. A késlekedés állítólag akár a cég első emberének, Karl-Heinz Newmann-nak akár az állásába is kerülhet, mivel a VW csoportnak sürgős lenne az alapvetően arculatteremtő szerepet betöltő típus bemutatása.