A hatos BMW első sikere

2003.10.22. 12:16

Rekordidő alatt kelt el a karácsonyra szánt ötven kupé. A BMW 645Ci a luxuscikkek forgalmazásával foglalkozó Neiman Marcus karácsonyi katalógusában tűnt fel először Amerikában, de a korlátozott példányszámú első sorozat 50 példánya rögtön gazdára is talált: a kollekció bemutatásától számítva hat perc és 57 másodperc kellett, hogy telefonos megrendelés érkezzen az összes autóra. A Neimann Marcus rendszeresen szerepeltet kínálatában drága autós újdonságokat, nem is kevés sikerrel: korábban a Carillac XLR 99 darabos nyitószériája is 14 perc alatt fogyott el. A BMW 645Ci a telefonálók elmondása alapján többekben kelt nosztalgikus érzéseket, nem egy vásárló nyilatkozott úgy, hogy a 75.170 dolláros kupét az 1980-as évek közepén bemutatott 633i iránti nosztalgiából szeretné megvásárolni. A Neimann Marcus vásárlói egyébként Európában vehetik át új autóikat, jóval korábban, mit bármely más amerikai BMW rajongó: a mezei vásárlók ugyanis legkorábban 2004 tavaszán juthatnak hozzá az új hatoshoz.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.