Brazíliában bemutatták az Fiat világautójának újabb változatát. A
képek tanúsága szerint
hagyományos fészliftről van szó, amely az autó alapvető
szerkezeti kialakítását alig érintette. A Palio legújabb változata a
Puntóéhoz hasonló lámpákat és hűtőmaszkot kapott, módosítottak a hátsó
lámpák kialakításán és a műszerfalon. A motorválaszték háromféle
négyhengeresből áll: a legkisebb egyliteres és 65 lóerős, a középső az
alkohollal és benzinnel egyaránt használható 1,3 literes FIRE Flex nevű
egység, a legerősebb változatokba pedig egy 1,8 literes 103 lovas
benzinmotor kerül. Az új Palióval elődeihez hasonlóan
nemigen találkozhatunk majd Európában, de nagyon valószínű, hogy
az azonos alapokon nyugvó lépcsőshátú rokon, a Törökországban gyártott
és Magyarországon is forgalmazott Albea később hasonló recept alapján
újul majd meg.