A Ferrari mégis kisegíti Prostot

2000.09.26. 01:16

Megoldódott az idei Formula 1-es évad egyik legnagyobb rejtélye: Alain Prost csapata a Peugeot lelépése után a Ferrari motorjait használhatja. A Peugeot már az év elején bejelentette, hogy otthagyja a száguldó cirkusz világát, így a találgatások korán megkezdődtek.
Először mindenki azt hitte, hogy a Mercedes lesz a megmentő, bár a Renault-Supertec is szóba jött, mint az egyetlen megmaradt francia motorszállító. A Ferrarit először az évad közepén hozták hírbe a francia gárdával, ám akkor még mindenki tagadott. Amikor kiderült, hogy a Peugeot idei motorjait átadja az AMT nevű cégnek, többen tudni vélték, hogy a Professzor csapata marad a régi technikánál, az Arrows hamar lecsapott erre a szerződésre. A mostani bejelentésre már senki nem számított, hiszen a Ferrari már szállít a Saubernek (ott Petronas néven futnak a "fizetős" motorok), ám a maranelloiak a mennyiségi problémákat egy új motorösszeszerelő üzemmel oldják meg.
Már csak az a kérdés, hogy "ki fizeti a révészt", ugyanis a francia állami dohánycég, a Seita a hírek szerint jövőre már nem támogatja a Prost istállót. Szóba jött, hogy a Professzor eladná a csapatot egy befektetőcsoportnak, és, az egyik legnagyobb internetes óriáscég, a Yahoo! is szóba jöhet, mint főszponzor, ám ezen a téren még semmi sem biztos. Ugyanakkor valószínű, hogy a jövőbeli támogatók jól járnak, hiszen a Ferrari V10-ese elismerten az egyik legerősebb, legjobb motor a mezőnyben, így várható, hogy a csapat javít eddigi eredményein. Már csak egy jó autó kellene...

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.