Elkészült a tavasszal rajzok alapján
bemutatott,
nyílt napokra kifejezetten ajánlott Deronda F400. Az eredeti
információk óta nem változtattak az autó specifikációján, maradt a 210
lóerős 1,8 literes Audi turbómotor és az 500 kg-os
versenyautó-karosszéria. Az autóba hatpontos, FIA által jóváhagyott
biztonsági öv kerül.
A cápaorr, az autó aljának kialakítása és az oldalsó légterelők a
Forma-1-ből származnak, míg hátuljának aerodinamikai megoldásait a Le
Mans Series-ből csente a Deronda. A gyártó - talán ezzel igyekeznek
igazolni a 26 ezer fontos vételárat - nagy hangsúlyt fektet a termék
minőségi kivitelére, az F400-as
utolsó csavarig az ISO9002 előírásainak figyelembevételével és
betartásával készül.
Az Auditól jön a hatsebességes váltó is, míg a fékeket az AP
Racing, a futóművet az Öhlins szállítja.
