A Detroit Motor Shown Gerry Keaney, a Volvo nemzetközi értékesítési
igazgatója megerősítette, hogy a gyártás nem tud lépést tartani az
értékesítéssel, azaz kevesebb XC90-es gurul le a futószalagról, mint
amennyit el tudnának adni.
Az eredeti elképzelések szerint évi 50 000 darab elegendő kellett
volna hogy legyen, de már a gyártás első évében felemelték ezt a számot
hatvanezerre, azonban a rendelések csak egyre jönnek, így valószínűleg
a kibővített kontingens sem lesz elegendő az igények kielégítéséhez.
Főként az XC90-esnek köszönhetően ugrottak a Volvo éves eladásai
415 000 darabra 2003-ban. Tekintve, hogy idén jön az új S40-es limuzin
és a V50-es kombi, valamint jövőre várható az új C70 kabrió, könnyen
elképzelhető, hogy
2008-ra akár 600 000-es eladással is számolhatnak.