Subaru Legacy Spec B: sportos prototípus Genfben

2004.02.12. 11:04

A japán gyártó már meglevő alkatrészek egy új kombinációjából alkotta meg a nagy sportlimuzint. A gyáriak közlése szerint a Spec B egyelőre csak prototípus, de egyértelmű, hogy bármikor gyártható lenne. Az autó alapját az új Legacy 3.0 R jelű csúcsváltozata adja, innen származik a 245 lóerős hathengeres boxermotor és a karosszéria, azonban a szériamodell automataváltóját az Impreza STi hatsebességes kézi váltójára cserélték, így a Spec B nem csak gyors haladásra alkalmas, de akár sportos élményeket is szerezhet vezetőjének. Ugyanezt a célt szolgálják a felfüggesztés megváltoztatott elemei: a Bilstein által gyártott rugóstagok nem csak hangolásukban térnek el a gyári egységektől, de a kiképzést is jobban bírják. A Spec B csomagot a hátsó önzáró differenciálmű és a 18 hüvelykes könnyűfém felnik teszik teljessé. A Subaru tanulmánya végeredményben alig gyorsabb mint a Legacy 3.0 R, viszont sokkal jobb érzés lehet gyorsan menni vele, és ez már önmagában elegendő lehet a sikeres bemutatkozáshoz, sőt, hosszabb távon akár a sorozatgyártáshoz is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.