Újra szárnyra kaptak a pletykák az egyre késlekedő sportkocsival kapcsolatosan. Az eredeti tervek szerint az 1001 lóerős Veyron szériagyártású változata képes lett volna túllépni a 400 km/h sebességet, de ebben a sebességtartományban állítólag komoly műszaki problémák vetődtek fel. A hírek szerint elsősorban ezeknek köszönhető, hogy a Veyronból még mindig csak néhány prototípus létezik, és még mindig nem kezdték meg a sorozatgyártást.
Azt a hírt, hogy az autó végsebességét alacsonyabban határozzák meg, a cég előző igazgatója, az azóta visszavonult Karl-Heinz Neumann még tavaly is cáfolta , de úgy tudjuk, az új főnök, Thomas Bscher felülbírálta elődje döntését, így a Veyron végsebességét elektronika korlátozza majd 350 km/h-ra. Nem mintha bármi gyakorlati jelentőssége lenne a döntésnek, hiszen aligha akadt volna olyan vásárló, aki ki is próbálja az autó legnagyobb sebességét, de így elveszhet a világ leggyorsabb szériaautója cím, ami komoly presztízsveszteséget okozhat a patinás márkának. Hogy ez ne történjen meg, a hírek szerint a Bugatti még az idén kísérletet tesz egy széria kivitelű Veyronnal a sorozatgyártású autók sebességi világcsúcsának megdöntésére, és az eredetileg tervezett 405 km/h elérésére.
Korábbi információk szerint az autó maga ugyan képes elérni a kitűzött végsebességet, de jelenleg nincs olyan gumiabroncs, amely megfelel az utcai használat élettartam-követelményeinek, megbirkózik a Veyron másfél tonna körüli tömegével és 400 km/h felett is megfelelő stabilitást mutat.