Olyan hírek kaptak szárnyra, miszerint a Fiat új, 2003-ban bemutatkozó zászlóshajója a General Motors "Epsilon" jelű padlólemezére épülne. Az olasz márka jelenleg nem rendelkezik középkategóriás típussal, ezt a szerepet jelenleg a kompakt-középkategóriás Marea hivatott betölteni, őszintén szólva nem túl nagy sikerrel. Korábban létezett ugyan az Olaszországban igen népszerű Croma típus, ám ennek gyártását utód nélkül fejezték be 1996-ban. Az új nagykocsi épülhetne a jelenlegi Alfa 166/Lancia Kappa sorozat alapjaira is, amennyiben viszont az Epsilon platformot valóban felhasználják, az hatalmas lépés lehet a GM és a Fiat összeolvadása felé. A többi kategóriában - ha egyáltalán bekövetkezik - csak 2004 után lehetséges a közös alapok használata, hiszen a jelenleg futó típusok vagy túl újak, mint a Punto, vagy már csaknem elkészült a felváltótípus, mint a Bravo-Brava-Marea sorozat esetében. Az "Epsilon" padlólemezt egyelőre a következő generációs Opel Vectra és Omega, valamint több új Saab típus számára fejleszti a GM.