Európának még egy darabig várnia kell az Amerikában simán Chrysler 300
néven forgalmazott modellre, de egyelőre a tengerentúli igények
kielégítése is nehezen megy. Július hónapban is ez volt a legsikeresebb
Chrysler-modell, több mint 12 000 példány kelt el belőle, akárcsak az
azt megelőző két hónapban.
A Chrysler történetében egyelőre a harmadik legsikeresebben kezdő
modell a Town&Country és a Sebring mögött, de ha az érdeklődés nem
lanyhul, és Európában is elkezdik az autó értékesítését, akkor pár éven
belül jó eséllyel pályázhat a minden idők legsikeresebb Chryslerje
címre.
Az autóra hírességek is lecsaptak, a long beach-i rapper, Snoop
Dogg személyesen hívta föl a DaimlerChrysler CEO-ját, Dieter Zetsche-t,
és ellenállhatatlanul lusta hangján nagyjából a következő üzenetet
hagyta a rögzítőn:
Mit kell tennem, hogy kapjak egy olyan új 300-ast?
A Chrysler azonnal lecsapott a lehetőségre, és gyorsan
megajándékozták egy példánnyal, Snoop pedig azóta is bőszen hirdeti az
igét az új limuzinnal kapcsolatban. A Chrysler már korábban is
kihasználta a hírességek reklámértékét, ajándékoztak Vipert Jay
Lenonak, Plymouth Voyagert Tony Blairnek, és három darab PT Cruisert az
örökifjú Chernek.