Továbbra is tarol a Chrysler 300C

2004.08.04. 12:24

Európának még egy darabig várnia kell az Amerikában simán Chrysler 300 néven forgalmazott modellre, de egyelőre a tengerentúli igények kielégítése is nehezen megy. Július hónapban is ez volt a legsikeresebb Chrysler-modell, több mint 12 000 példány kelt el belőle, akárcsak az azt megelőző két hónapban.
A Chrysler történetében egyelőre a harmadik legsikeresebben kezdő modell a Town&Country és a Sebring mögött, de ha az érdeklődés nem lanyhul, és Európában is elkezdik az autó értékesítését, akkor pár éven belül jó eséllyel pályázhat a minden idők legsikeresebb Chryslerje címre.
Az autóra hírességek is lecsaptak, a long beach-i rapper, Snoop Dogg személyesen hívta föl a DaimlerChrysler CEO-ját, Dieter Zetsche-t, és ellenállhatatlanul lusta hangján nagyjából a következő üzenetet hagyta a rögzítőn: Mit kell tennem, hogy kapjak egy olyan új 300-ast?
A Chrysler azonnal lecsapott a lehetőségre, és gyorsan megajándékozták egy példánnyal, Snoop pedig azóta is bőszen hirdeti az igét az új limuzinnal kapcsolatban. A Chrysler már korábban is kihasználta a hírességek reklámértékét, ajándékoztak Vipert Jay Lenonak, Plymouth Voyagert Tony Blairnek, és három darab PT Cruisert az örökifjú Chernek.