Modellciklusának feléhez közeledve az Alfa Romeo kicsit kipofozta a
147-est, a mellékelt minősíthetetlenül zajos képek egy megjelenés
előtti fotózáson készültek.
Legszembetűnőbb, hogy az autó olyan jellegű orrot kapott, mint a
korábban megújított 156-os és 166-os, agresszívebb lámpákkal,
hangsúlyosabb lökhárító-hűtőrács egységgel. A hátsó lökhárítót is
átformálták, bár ezeken a képeken nem látszik.
A motorválasztékban megjelenik egy új 2,0 JTS nevű benzines, 165
lóerővel. A hírek szerint az Alfa mérnökei a majdani 147 GTAm
változatának 3,5 literes V6-os motorján dolgoznak, mely 350 lóerős
lesz, a borzalmas erőt pedig az első kerekeken keresztül szeretnék az
aszfaltra juttatni.
Dízelből egyetlen motor lesz kapható, de három különféle
teljesítménnyel, ez a 16 szelepes 1,9-es Multijet 120, 150 és 180
lóerővel.
Várhatóan egy négykerék-hajtású verziót is elkészítenek az új
147-esből a 156 Crosswagon mintájára, emelt hasmagassággal és
nagyobb ellenállóképességet sugalló karosszéria-elemekkel.
Az autót az őszi Párizsi Autószalonon mutatják be, az első eladó
példányok 2005 januárjában érkeznek a kereskedésekbe.