Új Renault felirat és logó

2004.10.01. 17:42

Egy kis márkaarculat-frissítés történt a francia autógyártónál. Nem mintha elsőre észrevennénk a különbséget, de ez így jó, hiszen a márkaidentitás nem sérülhet. Pedig mostantól más formájú betűkkel írják a reklámokban - és talán az autókon is - hogy RENAULT, és a króm-rombusz is kisimult, nem bújik már az egyik oldal a másik alá olyan látványosan. Ráadásul a jelvény citromsárga háttere is megbarnult egy kicsit, hiába, az eddig használatos arculat 12 évig tartotta a frontot. A megújult jelképek a Renault Modus bemutatásával párhuzamosan jelennek meg Európában, de később az autókon is lecserélik az immár elavult régi jelvényeket erre a szép újra. A felirat megváltozásának egyébként olyan előnye is van a Renault sajtóközleménye szerint, hogy az új betűk olvashatóbbak a régieknél.