A TT RS öthengeres turbómotorja hatalmas kihasználatlan tartalékokat rejt, nem csoda, hogy a tuningcégek azonnal lecsaptak a tavasszal bemutatott gépre.
Ezúttal az MTM mutatta be saját átiratát, méghozzá rögtön három kivitelben. A Stage 1 tuning eredménye 404 lóerős és 550 Nm, a Stage 2 408 lóerős, a legerősebb Stage 3 pedig 424 lóerőt és 560 Nm-t ad le – azaz valamivel erősebb az alapkivitelű R8-asnál is. Mindehhez ráadásul nem is kellett nagyobb átalakításokat végezni, csupán a motorelektronika programozását és a kipufogórendszer kialakítását változtatták meg. A TT Coupé a beavatkozástól úgy is megy, mint egy komoly sportkocsi, 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 297 km/h-ra nőtt.
Az autó külsejét láthatóan nem nagyon piszkálták az MTM szakemberei, csupán 19 vagy 20 hüvelykes felniket és jellegzetes, fehér-fekete festést kínálnak hozzá – a TT RS gyári futóműve és fékrendszere nyilván bőségesen túl van méretezve, így 300 km/h körül sem könnyű zavarba hozni.