Az 1960-as évek óta nem terveztek utcai Ferrarit nyolcnál kevesebb hengerrel, de a spórolás kényszere nagy úr. Az olasz sportkocsigyár vezetője azt mondja, akár már a közeli jövőben elkészülhetnek az új V6-os modellek.
A hathengeres sportkocsik igazából soha nem is viselték a Ferrari nevet: ellentétben a versenysporttal, ahol az olaszok négytől 12 hengeresig mindenféle felépítésű motort bevetettek, ahogy a szükség hozta, az utcai hathengereseket kivétel nélkül Dino jelzéssel gyártották. A márkajelzés Enzo Ferrari korán elhunyt fiának állított emléket, de abból sem csináltak titkot, hogy a hathengeres motorokat nem tartják méltónak a Ferrari nevéhez.
Ha csak presztízsszempontból nézzük, ez ma sincs másként, de a külső kényszer mégis ráviheti a Ferrari mérnökeit, hogy hathengeres modellt tervezzenek. Az elkövetkező évek károsanyag-kibocsátási és fogyasztási normái kisebb motorokat és optimális méretű hengereket kívánnak, így lehet, hogy egy V6-os bevetése hozza majd a legjobb elérhető megoldást.