Hátsókerék, 480 LE, V8

2010.03.06. 06:23

Drifterek is elismerően dünnyögnének a BMW Motorsport legújabb megvásárolható versenyautója, a BMW Z4 GT3 adatai hallatán. De aki kiköhögi a közel 80 millió forintos vételárat, valószínűleg inkább 24 órás versenyekre fog nevezni vele.

A feltűnő aerodinamikai elemekkel díszített Z4 teljes mértékben megfelel az FIA GT3 előírásoknak, úgyhogy a szalonból egyből vihetjük is a pályára. A hosszú géptető alatt az aktuális M3-ból átvett V8 hörög, de egy új motorvezérlő elektronika segítségével tovább növelték az amúgy sem szerény 420 lóerős teljesítményét. Így a hatsebességes szekvenciális váltóval 480 lóerőt küldhetünk a hátsó kerekekhez.

Első hallásra lehet mosolyogni azon, hogy klíma is rendelhető a pályagéphez, de egy forró nyári napon, tűzálló overallban, 4 óra versenyzés után valószínűleg már kevesen állítanák teljes meggyőződéssel, hogy haszontalan az extra.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.