Nem kis műszaki bravúr, hogy közel 200 lóerős literteljesítményt hozott ki a Pogea Racing a Fiat 1,4-es turbómotorjából - tekintettel arra, hogy a legerősebb gyári verzió "csak" 180 lóerőt köhög ki magából. És azt is tudják a németek, hogy miben érvényesül a legjobban a nyers erő: egy apró, imádnivaló, kis piros dobozban.
A Fiat 500 Abarth Ferrari Edition alapgép módosítások nélkül is valódi élményautó, de hogy plusz 100 lóerővel mire lehet képes, egyelőre csak találgatni tudunk. 330 Nm nyomaték társul a 265 lóerős csúcsteljesítményhez, amit egy nagyobb turbófeltöltővel, egy óriási töltőlevegő-hűtővel, nagyobb befecskendező szelepekkel és természetesen a motorelektronika átprogramozásával értek el. Lecserélték a kipufogórendszert is, de remélhetőleg nem tűntették el ezzel a kis Abarth zseniális hangját.
Hogy az örömautózásnak ne szabjon korlátot a fékrendszer, négydugattyúsra cserélték az első féknyergeket, valamint más féktárcsákat szereltek fel, amivel a féktáv jelentős mértékben csökkent a széria modellhez képest. Futómű csomag és karbonszálas műanyag elemek is rendelhetők az aprósághoz, és mindez a szigorú német TÜV jóváhagyásával. Ha már az Abarthokat nem lehet kapni itthon, egy ilyen 500-ast is szívesen elfogadnánk.