Ezzel fejeznék le a Veyront

2010.09.05. 17:34

Talán soha nem ér véget a világ leggyorsabb szériaautója címért vívott harc. Az amerikaiak presztízskérdést csinálnak az ügyből, ezért nem hagyhatják, hogy a Bugatti Veyron Super Sport sokáig mutogassa impozáns hátulját a V8-assal hajtott szupersportkocsijaiknak. Már csak egy rendes nevet kellene kitalálniuk, ha már ennyire reszelik az SSC Ultimate Aero II-t.

A Shelby SuperCars Ultimate Aero első kiadása is mintegy 410 km/h-s végsebességre volt képes, amivel egy ideig maga mögé utasított minden szériagyártású autót. Nem hagyhatták ezt annyiban a németek, ezért feljebb húzták egy kicsit a Veyron teljesítményét, amely így már 431-re tolta fel a lécet. Úgy tűnik, az Aero 6,2 literes, 1183 lóerős V8-asa a régi kasztniban nem képes többre, ezért új dizájnnal rukkolnak elő az amerikaiak, de hirtelen nem jutott eszükbe jobb, minthogy a régi modell neve mögé odabiggyesszenek egy kettest.

Pedig az Ultimate Aero II sokkal pofásabb, mint az első volt, a cégtulajdonosnak, Jarrod Shelbynek meg el is hisszük, hogy nem nyugszik, amíg le nem nyomják a Veyront. Viszont sokat kell még várnunk, amíg valóra válnak az ígérgetések: jövő év közepére készül csak el az első működő prototípus.

Fotók: Jalopnik

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.