Itt a vége, ez az utolsó denevér

2010.11.06. 13:23 Módosítva: 2010.11.06. 13:23

Élt 2001-től 2010-ig - mondhatnánk, de ez csak a kissé hosszúra nyúlt gyártási periódusa. Négyezer-kilencvenkilencet készítettek a Lamborghini Murciélagóból, amivel a kiérdemli a márka legnagyobb számban gyártott tizenkéthengerese címet. Az utolsó, Arancio Atlas fantázianevű narancssárgára fújt példányt egy svájci ügyfél vette meg.

Sokat nem változtattak a denevérről elnevezett szupersportkocsin, de így sem untuk meg majd tíz éves gyártási ciklusa során. Kezdetben 580, később, az LP 670-4 SV-ben 670 lóerőre felhúzott motorját még turbófeltöltőkkel is gyötörték, akiknek nem volt elég gyors a Murci.

Jota néven emlegetett utódját állítólag a vártnál korábban, már a 2011-es Genfi Autószalonon megmutathatják. Persze nagy a titkolózás a következő nagy Lambo körül, de egyet biztosra vehetünk: a hátsó tengely elé szerelt V12-es fogja hajtani.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.