A Saab 129 százalékos növekedést könyvelhetett el az év utolsó negyedévében, ám így is csupán 31 696 autót értékesített a 2010-es évben. Ezzel ugyan teljesítették az általuk előirányzott 30-35 ezres darabszámot, de a cég veszteséges, és ha az új modellek nem dobják meg az eladásokat, az is marad.
„Az idei év egyik legnagyobb kihívása egyértelműen az volt, hogy újra feltöltsük az importőrök raktérkészleteit – különösen azokon a piacokon, mint amilyen például az amerikai is, ahol jelentős raktérkészlet nélkül lehetetlen autót eladni.” – mondta Victor Muller vezérigazgató. „Hogy a konkrét példánál maradjunk: amikor átvettük a céget, mindössze 500 autó volt leltárban az egész Egyesült Államokban. Ahhoz, hogy az ottani márkakereskedők működni tudjanak, legalább 6-7 ezres tartalék kell.”
A közel 1 milliárd dolláros tőkeinjekciónak köszönhetően a gyár újra termel, és bár a Muller által említett számoktól még messze vannak, a mostanában debütáló új modellekkel nem elképzelhetetlen, hogy a Saab 2011-ben teljesítse az áhított 80 ezer darabos értékesítést.
A teljesen új 9-4X crossover májusban kerülhet ki a márkakereskedésekbe, a 9-3-ast 2012-re építik újjá. Ezen felül a Saab 92-t is felélesztenék: egy, a stílusjegyeiben az '50-es évekbeli modellre hasonlító, ám nagyon modern kompakt autó lenne az új termék, ami nagyon megdobhatja a forgalmat.
A Saab a kínai- és orosz piacokon való terjeszkedéssel azt reméli, legalább 120 ezer új autót adhatnak el 2012-ben.