Lóerők nélkül nem veszik a Honda kis kupéját, hát tesznek bele még néhány tucattal. Ha minden igaz, a CR-Z túlélése érdekében előre vették a sorban a projektet, így van rá esély, hogy az erősebb változatok megmentik a típust.
A szaksajtótól egész jó kritikát kapott a CR-Z, egyetlen kivételtől eltekintve: a hibrid hajtáslánc 112+14 lóerejét mindenki kevésnek találta. Valószínű, hogy a vevők is hasonlóan gondolkodnak, mert az első hónapok után meredeken visszaestek az eladások Japánban, így a Honda lépéskényszerbe került. Az utat ráadásul pontosan kijelölte a turbós tanulmány-változatok iránti érdeklődés: olyan sokan kérdezték, hogy mikor jön végre a fickós változat, hogy a japán gyártónál nem is dönthettek volna másképp, mint az erősebb CR-Z bemutatása mellett.
Ha minden igaz, rögtön két változat is készül, az egyik 160, a másik 200 lóerő körüli teljesítménnyel. Mindkettőbe ugyanaz a 14 lovas elektromos segédmotor, és 1,6 literes turbós négyhengeres benzinmotor kerül, csak a feltöltőrendszer kialakításában és a benzinmotor vezérlésben lesz eltérés. Egyes feltételezések szerint a gyártásra érett CR-Z Turbo már az idén, az év végi Tokyo Motor Show-n látható lesz, ami nyilván nem véletlen: egyesek szerint az új turbómotor is csaknem készen van már, hiszen ezt szánják a Civic Type-R-be is.