Egy rész Corvette, egy rész lopakodó

2011.03.25. 06:50

Az olasz Spada folytatja az őrült Corvette-átépítések sorát: ezúttal a Monza nevű szörnyeteggel folytatják a Codatronca sorozatot.

spadamonza

A korábbi, múltidéző stílusba ezúttal néhány futurisztikus vonás is vegyül, a hátsó lámpák környéke legalábbis az F-117-es szögletes-cikcakkos stílusában készül. Ugyanakkor megmaradt a jellegzetes, hátrafelé keskenyedő borda az autó hátulján, amely a 60-as évek Corvette Stingrayeit idézi fel. A kabintető viszont lemaradt: a Monza a nyitott versenyautók stílusában épült, csak egy jelképes üvegsávot kapott, így a használatához erősen javasolt legalább egy védőszemüveg, de még inkább zárt bukósisak viselése.

A technika teljes egészében a Corvette-ből származik, az olaszok csak módosítgattak rajta egy keveset. A 7 literes V8-as motor a Z06-ból érkezett, és a módosítások után 640 lóerőt ad le. A Spada a menetteljesítmény-adatokat egyelőre nem közölte, de annyit már elárultak, hogy a Monza minden eddigi autójuknál könnyebb lesz, azaz dinamikában valószínűleg túltesz az eddigi csúcsmodellen, a zárt Codatronca TS-en. Így biztosan eléri a 340 km/h-t, talán többet is, és 3,4 másodpercen belül elérheti a százas tempót.

A Spada új sportkocsiját a Top Marques Monaco kiállításon állítják ki április közepén, sok más egyedi, méregdrága autó mellett.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.