2011.06.20. 07:00

Ha hamarabb körbeér a Hockenheimringen, mint a Porsche 911 Turbo (1:14,6 perc) és a Ferrari California (1:13,5 perc), kijelenthetjük, hogy gyorsabb? Az AC Schnitzer szerint, akik a Mini New Eagle tanulmányautót (1:13,371 perc) építették, természetesen igen a válasz, de azért nem nehéz elképzelni olyan helyzetet, ahol csúnyán otthagynák a nagyfiúk az apró méregzsákot.

Hogy a Mini kora ellenére mennyire ütőképes, jól látszik azon, hogy alig kellett átalakítani a John Cooper Works csúcsmodellt a Ferrari-alázó köridőhöz. A motort feltekerték 260 lóerőre, lefaragtak a súlyából 80 kilót, alátoltak egy rendes futóművet, és már csak ügyesen körbe kellett kergetni a német pályán. Persze mindent nem árulnak el a tanulmányautóról, amelyet kísérleti autónak használnak, de a 62 ezer eurós bevallott költségből arra lehet következtetni, hogy nem vegytiszta versenygépről van szó.

Úgy tűnik, a BMW-specialistaként ismertté vált tuningcég egyre komolyabban foglalkozik a Minikkel - bár a New Eagle tanulmányautó nem kész termék, feltehetően nem csak azért építették meg, hogy egyszer körbeszaladjanak a Hockenheimringen.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.