A Morgan 1955 óta szinte változatlan formában gyártja könnyű, favázas sportkocsijait, de a műszaki tartalmukat folyamatosan korszerűsítik. A csúcsmodell, a Plus 8 annak idején a legjobban gyorsuló utcai autók egyike volt, aztán évekre eltűnt, hogy most új német motorral térjen vissza.
A Plus 8 annak idején a Rover V8-as motorja köré épült, de ahogy az öreg nyolchengeres gyártása megszűnt, az utódja, a Roadster már V6-os Ford motort kapott. A leggyorsabb Morgan azonban feltámad, méghozzá a BMW 4,8 literes, 390 lóerős V8-asával az orrában, amelyet a bandzsa Aero modellekben is dolgozik. Bár látszólag az olcsóbb Morganekhez hasonlít, a Plus 8 karosszériája nagyrészt szegecselt és ragasztott alumínium elemekből áll össze, így lehetséges, hogy üresen mindössze 1100 kilogrammot nyom. A BMW motorral – ahogy azt sejteni lehetett – elképesztően gyors a régimódi Morgan: 4,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.
Az apró cégnek nem ez lesz az egyetlen újdonsága a Genfi Autószalonra: bemutatnak egy tisztán elektromos prototípust, és a hathengeres Roadster új változatát, 3,7 literes, 260 lóerős Ford motorral, amely a Mustang alapváltozataiból lehet ismerős.