A Toyota is vérszemet kapott Kínában
A Toyota sem közömbös, ha Kínáról van szó. A japánok egy friss bejelentése szerint, mindent megtesznek azért, hogy a 2011-es kínai értékesítés dupláját produkálják 2015-ben.
Első lépésként az idei évben kell, hogy elérjék az egymilliós határt az országban, azaz 13,3 százalékkal több autót kell értékesíteniük, mint tavaly. 2015-re már 1,6-1,8 milliósra tervezik bővíteni az eladásokat, mindezt persze a kínai FAW Group és a Guangzhou Automobile Group Co segítségével.
Az idei első két hónap nem hozott kimagaslóan jó eredményeket Kínában: januárban 55.700 Toyota fogyott, februárban pedig 66.800. Az értékesítések számának növelését a hibrid Camry-tól és a frissített harmadik generációs Priustól várják.
A Toyota szándékai valóban komolyak, amit az is bizonyít, hogy a kínai terjeszkedést felügyelő osztályukat nemrég Japánból Kínába kötöztették.